Circuit Unitennis - Campionats de Catalunya Universitaris 2022

Circuit Unitennis Campionats de Catalunya Universitaris 2022

Un any més, es consolida l'Unitennis, el Circuit Universitari de Tennis que forma part dels Campionats de Catalunya Universitaris 2022. En total es disputaran 6 proves en diferents instal·lacions del territori català.

La primera prova es jugarà el 20 de novembre en una instal·lació emblemàtica, Eurofitness Vall d'Hebron, seu on es va disputar la prova de tennis en els JJOO de Barcelona 92. De Vall d'Hebron anirem el dia 18 de desembre a l'Acadèmia Sanchez Casal a El Prat de Llobregat. El nou any s'iniciarà el proper 5 de febrer al Club Junior 1917 de Sant Cugat. La prova principal, el Campionat de Catalunya Universitari 2022, es disputarà del 28 de febrer al 4 de març a les instal·lacions d'Eurofitness Vall d'Hebron. D'aquesta prova sortirà el Campió i Campiona de Catalunya 2022. La penúltima prova es celebrarà el 2 d'abril al Mèlich Sportclub de Sant Just Desvern. La darrera prova dels CCU'22 tindrà lloc al Real Club de polo Barcelona el proper 28 de maig.

L'Esport Català Universitari agraeix a la Federació Catalana de Tennis la bona entesa i iniciativa mostrada en tot moment per consolidar aquest circuit català universitari.