Prepareu-vos per l’UNITENNIS Tour! I CCU23

TENISTES! Aviat començarà el circuit UNITENNIS on es disputaran també els Campionats de Catalunya Universitaris de Tennis 2023.

L’Unitennis Tour neix amb l’objectiu de promoure el tennis universitari a Catalunya. Dins del circuit es troben els Campionats de Catalunya Universitaris de Tennis individual i dobles.

Aquesta, és una iniciativa de l’Esport Català Universitari “ECU” format per les 12 universitats catalanes i la Federació Catalana de Tennis, amb el suport dels clubs de tennis de Catalunya.

El circuit UNITENNIS estarà format per sis proves:

• 19 de novembre de 2022 a Emilio Sánchez Academy

• 17 de desembre de 2022 a la Vall d’Hebron

• 4 de febrer de 2022 al Club Tennis Barcelona-Teià

• CCU23: del 27 de febrer al 3 de març a la Vall d’Hebron

• 1 d’abril a Mèlich Sportsclub

• 29 d’abril al RC Polo

Mentre que al circuit UNITENNIS hi podran participar jugadores/as de tennis simpatitzants d’una universitat i majors d’edat a més de tots els membres que formen o han format part de la comunitat universitària, al CCU23 hi podran participar alumnes matriculats de qualsevol universitat catalana o centre adscrit (alumnes matriculats el curs 2022/2023, professorat i PAS). El campionat universitari està reservat a jugadors afiliats a la FCT amb llicència en vigor.

Per participar en els CCU individuals i dobles s’haurà de competir en la modalitat federada

El CCU23 individual puntuarà doble dins del rànquing UNITENNIS. Un cop acabat el campionat es procedirà al lliurament de medalles als guanyadors/es.

Crèdits ECTS

Algunes universitats reconeixen aquesta activitat amb crèdits ECTS. Consulta aquesta informació al Servei d’Esports de la teva Universitat abans de realitzar la inscripció.

Inscripcions al CCU (inclòs dins la modalitat federada)

Hauràs d’inscriure’t al CCU23 a través de la Plataforma de competició Federada de la FCT i en el Servei d’Esports de la seva Universitat. El jugador amb llicència ha de donar-se d’alta al portal si no ho ha fet anteriorment. El preu de la inscripció al CCU23 individual i doble és de 21 euros per jugador + 10 euros per parella.

Per inscriure’t a la primera prova del circuit d’UNITENNIS pots fer-ho en aquest enllaç.

Per a més informació consulta el reglament de la prova.

Us animem a participar-hi!