S’obren inscripcions pels Campionats de Catalunya Universitaris de Bàdminton 2023

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) organitza el CCU 2023 de bàdminton el pròxim dijous 26 de gener.

La competició tindrà lloc el 26 de gener al Pavelló Esportiu del Servei d'Activitat Física (SAF) de la UAB i estarà dirigida tècnicament per Francesc Pi, director tècnic de la competició i jutge Àrbitre Oficial.

La competició estarà oberta a alumnes de 1r, 2n i 3r cicle de qualsevol universitat catalana o centre adscrit.

La competició es desenvoluparà en una sola jornada, amb la confirmació i acreditació de participants a les 9 h, l'inici de la competició a les 09:15 h i el lliurament de premis a les 14:30 h aproximadament. Els volants seran proporcionats per l'organització i cada jugador rebrà una samarreta commemorativa de la competició.

El sistema de competició serà mixt amb una fase prèvia de grups i una segona fase d'eliminatòria directa a la primera derrota. Els caps de sèrie seran d'acord amb el rànquing de la categoria absoluta de la Federació Espanyola de Bàdminton (FESBA) i, en segon lloc, es tindrà en compte també el rànquing de la Federació Catalana de Bàdminton.

Inscripcions

Les inscripcions es poden fer fins al 23 de gener de 2023 a les 14 h als Serveis d'esports de cada universitat.

Per a més informació, consulta el reglament de la prova.