El CCU de Cross de Balaguer tanca amb èxit la prova de 2023!

El Campionat de Catalunya Universitari de Cros es va disputar a Balaguer el passat diumenge 5 de febrer.

El CCU de Cros de Balaguer, va reunir a molts corredors i corredores de diferents universitats d’arreu del territori català a la Plaça del Morter de Balaguer.

En un ambient molt agradable i esportiu, la competició universitària formava part de la 8a edició del Cros de Balaguer organitzat pel Consell Esportiu de la Noguera junt amb el Servei d’Esports de la Universitat de Lleida.

En la categoria femenina, la guanyadora va ser Noemí Garcia (UdL) amb un temps de 20,13 minuts, seguida de prop per Irene Perales (UVic) amb un temps de 21,57 minuts i Ares Inglada (UPC) amb un temps de 25,37 minuts.