Prepareu-vos pel 22 de febrer, arriba el CCU23 de Pàdel!
62
Prepareu-vos pel 22 de febrer, arriba el CCU23 de Pàdel!
Ja us podeu inscriure al Campionat de Catalunya Universitari de Pàdel que se celebrarà el 22 de febrer.
El CCU de Cross de Balaguer tanca amb èxit la prova de 2023!
65
El CCU de Cross de Balaguer tanca amb èxit la prova de 2023!
El Campionat de Catalunya Universitari de Cros es va disputar a Balaguer el passat diumenge 5 de febrer.
Obertes les inscripcions al CCU23 d’Escacs que es disputarà el 25 de febrer a Barcelona!
138
Representa a la teva universitat en el pròxim campionat universitari d’escacs!
Inscripcions obertes pel CCU23 de Judo!
391
Inscripcions obertes pel CCU23 de Judo!
El dissabte 18 de febrer, el pavelló del Servei d’Esports de la Universitat de Barcelona acollirà el CCU de Judo d’enguany.
Inscripcions obertes pel CCU23 de Cros que se celebra a Balaguer el pròxim 5 de febrer
698
La cursa tindrà una distància de 5 km en categoria femenina i de 8 km en categoria masculina.
S’obren inscripcions pels Campionats de Catalunya Universitaris de Bàdminton 2023
834
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) organitza el CCU 2023 de bàdminton el pròxim dijous 26 de gener.
Inscriu-te al CCU23 de Tennis Platja!
932
Inscriu-te al CCU23 de Tennis Platja!
Els dies 2 i 3 de març es disputarà el Campionat Universitari de Catalunya de Tennis Platja.
Ja et pots inscriure al CCU23 de Tennis!
Ja et pots inscriure al CCU23 de Tennis!
Del 27 de febrer al 3 de març es disputarà el Campionat de Catalunya Universitari de tennis.
Obertes les inscripcions del CCU23 de Natació!
Obertes les inscripcions del CCU23 de Natació!
El pròxim 29 de gener tindrà lloc la celebració del CCU de natació d’enguany, no te’l pots perdre!